Orange outlet club від бюро Hochu rayu
Простір як вистава, настрій як фестиваль

HIS
12-11-2015 12:45
Кілька днів тому власники та шанувальники мережі аутлетів Orange outlet club відзначили відкриття чергового магазину. Простір нового аутлету, над яким працювали дизайнери добре знайомої нам львівської студії Hochu rayu, знаходиться на території столичного ринку Даринок, що біля арт-заводу Платформа.
На створення дизайн-проекту та його реалізації Віталію та Юркові Кирилівам та Дануті Кріль знадобилося трошки більше ніж місяць. Перед дизайнерами стояло завдання створити такий простір, що не лише б спонукав охочих до шопінгу, але й впливав на їх настрій, спонукав до відпочинку, чи навпаки активностей. “Простір як вистава, настрій як фестиваль” — основна концепція інтер'єру.
Задля виконання цих непростих завдань були реалізовані кілька прийомів: вішаки та стенди з одягом розміщені по спіралі, щоб коханий для багатьох жінок процес вибору одягу ніколи не закінчувався, а чоловіки у цей момент могли відпочити, чи то граючи в комп'ютерні ігри, чи то насолоджуючись улюбленим напоєм біля барної стійки.
На чудовий настрій відвідувачів магазину впливає і різнобарвна палітра, що залучена у оформлені всього торговельного залу. Більш камерним та затишним простір стає у зонах зі спеціальною спущеною стелею. Цікаві авторські деталі, що додають магазину оригінальних рис, були спроектовані та створені дизайнерами власноруч. Тільки но уявіть, повітряна куля, велосипед з багажником та багато інших унікальних речей “приїхали” до Києва зі Львова буквально за кілька годин до відкриття магазину.
Впевнені, що вам також цікаво буде дізнатись передісторію виникнення ще одного дизайнерського елементу. Зверніть увагу на манекени, що стоять в зоні вітрини та ніби запрошують перехожих зазирнути до аутлету. Здавалося б, вони лишень ефектно зображують корпоративний колір та символіку магазину. Та не все так просто. Сфокусуйте свій погляд на цитату, що наведена над ними: “Люди не чорні й не білі. Ми усі багатьох тонів помаранчевого”. Ці слова належать Нілу Гарбісону — британському діячу та митцю, що через вроджену хворобу міг розрізняти лише відтінки сірого, а після встановленої антени з нано-чіпом у його череп побачив майже усі наявні кольори. Власне, коли можливість розрізняти кольори юнаком буда здобута, він одразу ж запевнив, що “усі ми — різних відтінків помаранчевого”. Цей афоризм британця не лише “збігся” з корпоративним кольором Orange outlet club, а й знайшов своє втілення у цьому громадському місті завдяки львівським дизайнерам.
Фото: Саша Атаманюк
hochurayu.com









Стул KOLO MAXI
Кресло с розеткой Plump
Диван с розеткой Plump
Стул Doppio
Стул Tube
Кресло Corner
Диван Corner
Стул Корса Х черного цвета
Стул Корса лапка
Стул Корса Х
Стул Пломбир SE 7509
Кухонный стул 03В
Стул Орто новый
Стол раскладной Бронко HPL top slide
Кухонный стул 03Б
Стул Корса
Стол раскладной Бронко столешница шпон
Стул Floki new black
Стул Mamont soft natural
Стул Otis натуральный Anthology 7 Mocca
Стул Motti

25 октября 2017, 19:00,
Киев

04 октября 2017, 19:00,
Киев

31 октября 2017, 19:00,
Киев

27 сентября 2017, 10:00,
Киев

31 августа 2017, 10:00,
Киев

05 августа 2017, 10:00,
Киев

28 июля 2017, 14:00,
Киев

07 июля 2017, 10:00,
Киев

13 июня 2017, 17:30,
Киев

16 июня 2017, 16:00,
Киев