Шоурум CHER’17: віртуальна естетика від студії Tempproject
Новий простір українського бренду CHER’17 відкрився на одній з центральних вулиць столиці, на першому поверсі будинку, збудованого у другій половині XIX століття. Перед дизайнеркою Анастасією Темпінською стояла задача створити флагманський магазин, що проявить характер бренду та підвищить його статус.

HIS
11-07-2023 08:22
Дизайн-концепт інтер'єру шоурума виник із тренду диджиталізації у галузі фешн. Існує чимало магазинів з онлайн-шоурумами та віртуальними примірками, популярності набуває віртуальний одяг, який можна носити, перебуваючи всередині метавсесвіту. Віртуальний простір формує власну естетику, якій притаманні мінімалізм, гра з пропорціями предметів та акцентовані кольори. Магазин CHER’17 – це фізичний інтер’єр, створений в естетиці віртуального простору.
Стійка рецепції, що імітує масивну кам’яну брилу – це метафора природи, яка зухвало вривається у наше прискорене життя. Цінність природи залишається константою як у урбаністичній реальності, так і у стерильній метасимуляції. Це нагадування про можливість зупинитися, видихнути, підзарядити батарейки та відчути життя на дотик.
Ще одним елементом, що перегукується з природою, стали дзеркальні та металеві поверхні. Вони пропонують відвідувачам магазину різноманітні варіанти «інстаграмних» ракурсів.
«Дзеркала різних форм та конфігурацій дають додаткове повітря та розмивають фізичні кордони простору. Для мене дзеркала, так само як сталеві поверхні – це метафора озера, річки або бензинових розводів у калюжі на асфальті. Вода – це моє натхнення, жива субстанція, за якою можна спостерігати нескінченно. Природна розкіш, яку ми не завжди цінуємо», – коментує дизайнерка Анастасія Темпінська.
Простір магазину має видовжену форму та розділений на три зони. Центральний елемент першого залу – масивний синій диван, зібраний з видовжених циліндричних форм. Позаду нього розміщений Led-екран для брендового контенту. Форма дивану перегукується з металевими столиками з обрізаних труб та м’якими пуфами в зоні примірочних.
Другий зал має стіни та подіум ніжно-рожевого кольору. Посеред зали стоїть рожева мармурова раковина, що має два крани: з водою та ігристим. Шопінг у компанії подруг – це не лише примірки та покупки, але також спілкування та насолода життям.
У третій зоні, що знаходиться в глибині зали, домінує насичений ультрамариновий відтінок поверхонь та меблів.
Робота над дизайном флагманського магазину розпочалася в серпні 2022 року. Зустрічі клієнтів з дизайнером відбувалися між сиренами повітряних атак. Виробництво меблів ризикувало не вкластися в дедлайн через відключення електроенергії в Києві. 10 жовтня, в період коли тривали ремонтні роботи, в центрі Києва, близько пів кілометра від магазину, впала російська ракета. Втім життя в столиці триває – кияни працюють, відвідують громадські заклади та ходять на шопінг.
Фото: Андрій Безуглов









Стул KOLO MAXI
Кресло с розеткой Plump
Диван с розеткой Plump
Стул Doppio
Стул Tube
Кресло Corner
Диван Corner
Стул Корса Х черного цвета
Стул Корса лапка
Стул Корса Х
Стул Пломбир SE 7509
Кухонный стул 03В
Стул Орто новый
Стол раскладной Бронко HPL top slide
Кухонный стул 03Б
Стул Корса
Стол раскладной Бронко столешница шпон
Стул Floki new black
Стул Mamont soft natural
Стул Otis натуральный Anthology 7 Mocca
Стул Motti

25 октября 2017, 19:00,
Киев

04 октября 2017, 19:00,
Киев

31 октября 2017, 19:00,
Киев

27 сентября 2017, 10:00,
Киев

31 августа 2017, 10:00,
Киев

05 августа 2017, 10:00,
Киев

28 июля 2017, 14:00,
Киев

07 июля 2017, 10:00,
Киев

13 июня 2017, 17:30,
Киев

16 июня 2017, 16:00,
Киев